Web Effects | קידום אתרים לבניית אתרים: המשתנים במשוואה

קידום אתרים לבניית אתרים: המשתנים במשוואה

עכשיו הגענו למאמר השלישי בסדרה ובשלב זה אני אומר הרבה אבל לא אומר כלום. נו, ניתן צ'אנס נוסף לכתיבה וננסה לחדד מה אנחנו עושים על מנת להגיע לעמוד הראשון.
 

אז מה מניע אותי?

ובכן מה שמניע אותי לנסות לכתוב 30 מאמרים בלילה הוא ההבנה שכל מאמר עולה בין 120 שקל למאמר של 300 מילה שהוא לא כזה איכותי ל170 עד 200 שקל למאמר של 300 מילה שהוא טיפה יותר איכותי.
 
אני רוצה את התוכן הטוב ביותר עבור הקוראים גם אם מדובר בשריר השכל המופעל על ידי מחשבות שנזרקות לדף. אולי יגיע לפה איזה גולש רנדומלי כמוך ויקרא את זה והוא נדרש לקבל תוכן עם משמעות ולמה משהו שנוצר על ידי רובוט אנושי המקבל כסף לפי שעה וצריך לספק תוכן כמה שיותר מהר.
 
אני לא אומר שזה לא המקרה פה, אך מה שבטוח התוכן שאתה מקבל כגולש לא מתומחר על פי שעה ונזרק לדף על פי כישרון נטו והבנה של התחום.
 

אז מה עשינו בשלב הראשון?

קנינו מאמר מישראל היום. יותר נכון קנינו תוכן וכתבה מכותב תכנים איכותי ופרסמנו אותה בישראל היום על ידי שליחת הכתבה לספק הקישורים שלנו (אותו לא נחשוף מתוך משנה זהירות של המתחרים אך נגיד בקצרה כי ניתן למצוא המון ספקי קישורי תוכן ברשת).
 
הכתבה הייתה חצי בנושא יחסי ציבור(היכרות עם החברה שלנו והמנכ"ל) וחצי בנושא קידום אתרים לאתר הראשי שלנו אליו נקשר במאמרים הבאים או במאמרים הקודמים על מנת לתת יתרון תחרותי על שאר התכנים אותם אנחנו מספקים.
 
קישרנו מהכתבה ל -2 עמודים – עמוד הבית ועמוד פנימי בנושא בניית אתרים בו אנחנו מסבירים על התהליך של בניית אתר והשלבים בהם בעלי עסקים יתקלו בדרך.
 

להגיד שזה היה אפקטיבי?

קשה לדעת אם זה היה יעיל או לא, מה שבטוח אנחנו מדורגים בחדשות של בניית אתרים בתוצאות הראשונות. להגיד שזה מביא לידים? גם קשה לדעת, אבל עם הכתבה החדשה בוואלה התקדמנו קצת בתוצאות וזה בדיוק הזמן לבדוק את כמות המילים במאמר ולהגיד שהגענו ל – 342, מה שאומר שסיימתי עוד מאמר בסדרה של איך לקדם את האתר שלך כמה שיותר מהר ב 2021.
 
חפשו את הקישור ותעברו לכתבה הבאה בסדרה כדי לתפוס קצת בשר מכל גבב המילים שאני כותב פה.