Web Effects | קידום חנות וירטואלית

קידום חנות וירטואלית

חנות וירטואלית או חנות אלקטרונית מתפקדת כאתר אינטרנט בפני עצמו ועל כן על מנת לשווק את השירותים והמוצרים לקהל יעד רחב יותר ופוטנציאלי, תוך כדי הגדלת אחוזי ההמרה, יש צורך בקידום אתרים אורגני בדיוק כמו לכל אתר אינטרנט, כמובן שעל מנת לקדם אתר אינטרנט מסחרי בעל חנות וירטואלית יש צורך בהתמקדות בפרמטרים נוספים לעומת אתר רגיל.
 

היתרונות בקידום חנות וירטואלית

באמצעות קידום של חנות וירטואלית ניתן לספק את שירותי החנות ומוצריה המובילים לקהל יעד פוטנציאלי רב יותר ובכך ליצור רווח רב יותר בהתאם, חנות מקודמת היינה חנות מקצועית ועל כן ניתן להסתמך על כך כי לקוח פוטנציאלי יבצע מעבר לרכישה אחת ואך יחזור בעתיד על מנת לבצע רכישות נוספות, כמו כן במידה והאתר מקצועי בעל עיצוב בהתאמה אישית אשר יוצר מהחנות הוירטואלית טרנד ייחודי בפני עצמו בקרב מתחריו בתחום ובעל ממשק משתמש נוח וידידותי, ימליץ הגולש לחבריו אודות האתר.
 

כיצד מקדמים חנות וירטואלית ?

על מנת לקדם חנות וירטואלית יש צורך להתמקד במספר פרמטרים אשר שונים מאשר אתר אינטרנט רגיל שמעוניין בקידום לצורכי מודעות והעלאת הפוטנציאל השיווקי שלו.
  • תיאור המוצר – על מנת לתמכר מוצר או שירותי באופן האופטימלי ביותר יש צורך בתיאור אינפורמטיבי לגבי כל מוצר על אופן השימוש שלו, רקע כללי וכדומה. תיאור אינפורמטיבי ומקצועי יעודד סיכוי מכירה גבוה יותר מאשר מוצר ללא כל תוכן שיווקי או מידעי, כמו כן תוכן מקצועי מהווה פרמטר קידום משמעותי ביותר.
  • תמונות – העלאת תמונות להמחשה לגבי המוצר, אשר מתארות את גודלו פחות או יותר, צבעים שונים שניתן להשיג ואלמנטים אחרים אשר תמונה יכולה להמחיש יעלו את הסיכוי במכירת המוצר, תמונות עבור מוצר מהווה פרמטר קידום משמעותי אשר יש לקחת בחשבון בעת קידום חנות וירטואלית במנועי החיפוש.
  • פרסום באמצעות רשתות חברתיות – הוספת כפתורי שיתוף באתר האינטרנט או לצד כל מוצר מאפשר דרך שיווק וקידום נהדרת עבור העסק. הרשת החברתית Facebook בזמן כבר החלה לתפקד כמקור לנתינת במה פתוחה עבור עסקים וחברות רבות, כפתור ה"לייק" בפייסבוק מסמל כיום כקול הצבעה עבור תוכן ענייני ומהווה כאינדיקטור עבור מנוע החיפוש בקביעת תוכן איכותי ועל סמך זאת ניתן לדרג בהתאם, כמו כן שיווק ברשתות חברתיות וזהי דרך נהדרת לחשיפה מקסימלית עבור העסק שלך.
  • עיצוב בהתאמה אישית – תעבורת גולשים וbounce rate הנם פרמטרים עיקריים בקידום אתר אינטרנט במנועי החיפוש, באמצעות עיצוב בהתאמה אישית באופן מקצועי, אטרקטיבי וייחודי של החנות האלקטרונית תוך השקת ממשק משתמש נוח וידידותי ניתן לענות באופן מקצועי על פרמטרים אלו.